Daha Neler?

00:37 Gönderen dexter_fernando

İç çamaşırlarının ne anlattığını düşünüyor, aslında ne anlatıyor. Bayanlar sevgilinizi iç çamaşırına göre tanımaya hazır mısınız? Ve baylar giydiğiniz iç çamaşırı hangi anlama geliyor biliyor musunuz?

Beyaz külot
Ona göre: Çok normalim
Gerçekte: O kadar normalim ki can sıkıcı oluyorum

Sarkık külot
Ona göre: Kıyafetler umurumda değil
Gerçekte: Kahretsin!Komando olmalıymışım

Koton boxer
Ona göre: Geniş alanları severim
Gerçekte: Tacize maruz kaldım

Ekoseli flanel
Ona Göre: İyi vakit geçirebileceğin süper bir arkadaşım
Gerçekte: Külotum kokuyor

İpek boxer
Ona göre: Zenginim
Gerçekte: Seksi seviyorum

Desenli boxer
Ona göre: Çok çılgınım
Gerçekte: Umarım beni soymaya çalışırken iç çamaşırım dikkatini dağıtır

Tanga
Ona göre: Modanın kölesiyim
Gerçekte: Kölen olabilir miyim

0 yorum:

Yorum Gönder